fredag 29. april 2011

Utskeielser på en fredag....

I dag skulle jeg bare innom Dressmann på Oslo City en tur for å kjøpe et slips til Morten.... Men som vanlig kom jeg på alt det andre jeg kanskje kunne komme til å trenge. Så etter Dressmann gikk turen til Change for å kjøpe en BH til kjolen jeg skal ha på meg i konfirmasjon på søndag. Det ente opp med en BH og tilhørende truse (som jeg absolutt ikke hadde planlagt) på tilsammen 519 kroner. Det var litt mer enn jeg hadde tenkt. Men jeg stoppet altså ikke der.

Jeg måtte jo selvfølgelig ha smykker til kjolen så jeg stakk innom Accessorize. Der hadde de selvfølgelig 3 for 2 tilbud på smykker...just my luck....Så da måtte jeg jo selvfølgelig ha med meg 3 stk smykker selv om jeg bare trengte 1. Da forsvant 238 kroner.

Jeg burde allerede ha stoppet shoppingen ved Dressmann, men stoppet jeg her??? Nei...jeg måtte jo ha noe hårpynt så da gikk turen til H&M for å kjøpe noen spennede hårspenner...da jeg sto der og ikke fikk bestemt meg for hvilken jeg ville ha og trasket butikken rundt for å prøve og bestemme meg kom jeg på at jeg måtte kjøpe bursdagspresang til søsteren min som fylte 13 litt tidligere i april ...så da ble det litt stasj på henne også ...og de hadde tilbud på mascara og det trengte jeg så jeg tok den med meg...I H&M posen lå det en kvittering på 258 kroner.....

Til sammen kostet utskeielsene meg 1114 kroner som jeg absolutt ikke hadde råd til. Og sånn blir det hver gang jeg bare skal ha 1 ting...jeg ender opp med minst 10 uplanlagte ting hver gang og som jeg sikkert kunne klart meg uten.... Jeg burde egentlig hatt et forbud mot shopping...Men det skal sies at det var veldig koselig å shoppe litt også :)

Noen andre som også har det sånn????

Dagens fangst:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar