fredag 8. april 2011

Utfordring 18: Dit du aller helst vil reise til

Jeg har mange steder jeg vil dra til og har like stor lyst til å reise til alle stedene. Siden jeg er så reiselysten kan jeg nok ikke velge, derfor vil jeg heller vise flere steder jeg vil reise til av ulike grunner....

London har jeg lenge hatt et ønske om å besøke. Der skal jeg shop til I drop. Og se Big Ben og London Eye selvfølgelig og resten av London

Barcelona skal ha både kultur og strandliv derfor ønsker jeg meg en tur dit. Jeg vurderte en stund å studere der, men Morten kom inn i livet mitt og det ble vanskelig å dra fra han


Ei venninne av meg jobbet en stund i Olbia, Sardinia, og jeg hadde i en periode lyst til å besøke henne da, men det kostet for mye for meg. Selv om hun ikke er der lenger vil jeg reise dit.


Og når man først er i Olbia kan man ta båten over til den romantiske byen Roma der det er mye å oppleve


Da jeg studerte i Australia fikk jeg aldri sjansen til å besøke sydney og dette angrer jeg stort på. Derfor ønsker jeg meg tilbake, og da kan jeg samtidig besøke mitt gamle studiested


Jeg har lyst til å ta en rundreise i det sør-amerikanske kontinentet og få oppleve den latinske kulturen, miljøet, naturen og selvfølgelig ulike serverdigheter


Afrikansk safari er også noe jeg har ønsket lenge. Bare fordi det virker veldig spennende


Og hvis jeg noen gang gifter meg går bryllupsreisen til et sted hvor vi kan bo i bungalower på vannet......eller kansjke et skikkelig luksushotell...Mauritius, bora bora eller noe

Jeg kunne ha fortsatt i en evighet, men disse stedene er steder jeg har tenkt på i flere år å besøke, derfor virket disse veldig viktige på reiselisten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar