onsdag 6. april 2011

Utfordring 17: 10 ting du hater

Det er i grunn mange ting jeg misliker så her kan listen bli lang i grunn....må da prøve å finne de 10 tingene jeg hater mest.....


  • Å gråte så andre ser det
  • Når folk snakker stygt om meg eller andre
  • Å ikke ha penger til det jeg har lyst på
  • Mørket (da begynner jeg å innbille meg at folk er ute etter å drepe meg)
  • Nå som sommeren er i anmarsj kommer det snart frem udyr jeg ikke liker, nemlig veps og andre insekter, alt som kan bruke vinger til å fly etter meg :)
  • Glatte veier når jeg skal ut å kjøre, kuldegrader og til tider snø
  • Når Morten sur eller sint
  • At helse-Norge stadig legger ned tilbud rettet mot kvinner
  • At jeg stadig får dårligere helse jo eldre jeg blir
  • Narkotika og alkoholmisbruk
  • Fotball som stadig går på TV
Det er sikkert mange flere ting jeg hater som ikke kom med her....Å hate er kanskje et sterkt ord, men ihvertfall så misliker jeg alt på listen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar