torsdag 28. april 2011

Utfordring 23: Din topp 10 sanger at the moment

Det skotter ikke på litt vanskelige oppgaver...det er i grunn veldig mange sanger jeg hører på for tiden....å finne bare 10 stk kan da bli litt av en utfordring, men her er et forsøk....


  1. Min favoritt sanger må ihvertfall få første plass: James Morrison - Nothing ever hurt like you
  2. Hun får 2.plassen for en fin tekst: Lady GaGa - Born this way
  3. En catchy melodi: Alexis Jordan - Good Girl
  4. En god sang og kjekk mann: Enrique Inglesias - Tonight I'm loving you
  5. Nye sang fra en som nesten alltid lager god musikk: Pitbull - Give me everything
  6. Den nyeste fra Beyonce er også litt bra, selv om den er litt for repetativ:  Run the world
  7. En sang jeg nylig fant som er innmari fin: Chris Medina - What are words
  8. Nicole Scherzinger skuffer ikke med sin nye låt : Don't hold your breath
  9. Tittelen på denne sange kan til tider være meg: Bruno Mars - Lazy Song
  10. Igjen kommer Pitbull på listen, men denne gangen sammens med Jennifer Lopez: On the floor
Jeg har flere jeg kunne nevnt, men siden man bare skulle lage en liste på 10 så får vel det holde :)

1 kommentar: