torsdag 14. april 2011

Utfordring 20: 10 veier til å vinne hjerte mitt

Vanskelig utfordring. Det er vanskelig å sette ord på hva som vinner mitt hjerte. Dette må være den vanskeligste oppgaven til nå.  Jeg skal ihvertfall gjøre et forsøk  på en liste.

  1. For det første må man ha god kjemi fra første stund, men hva som skaper god kjemi vet jeg ikke
  2. At jeg kan føle at jeg kan prate om alt med deg og at det heller ikke blir pinlig hvis det oppstår stillhet i samtalen, noe som betyr at jeg føler meg komfortabel i ditt selskap
  3. Vise at du liker meg som jeg er
  4. Respekt og omtanke for mennesker rundt meg og deg
  5. Ikke redd for å vise at du vil ha meg i livet ditt
  6. Vær ærlig og lojal mot meg
  7. Et godt smil og god humor
  8. Snille øyne som gjenspeiler et godt hjerte
  9. Å være litt romantisk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar