fredag 29. april 2011

Utfordring 8: Et bilde av bygda du bor i

Denne har dere ventet lenge på...jeg måtte vente til jeg fikk de bildene jeg måtte ha, men nå er de på plass :)

Første tanke var å ta bilde av aurskog/lierfoss selv om jeg bare bor der i helger. Jeg tror det er et tegn på at jeg føler meg hjemme der, selv om jeg syns det er greit å bo litt nærmere byen. Men så tenkte jeg at jeg bor mest i Oslo slik at det blir mer relevant å ta bildet her, men det føles liksom ikke helt som et hjemmested (ihvertfall ikke mitt). Så siden jeg teknisk sett bor på 2 steder syns jeg det er rettferdig å ta med begge.

 I det hvite huset lengst til venstre bor jeg og har vokst opp i nabohuset som ikke syntes på dette bildet. Eli jeg stjelte dessverre ideen din :) Håper det går greit.

Dette bildet har jeg lånt fra en annen blogg som viser utsikten fra Grorud ned mot Ammerud. Du kan så vidt skimte boligblokken vi bor i på bildet.

1 kommentar: