lørdag 7. mai 2011

OTH avhengighet....

Jeg må ærlig tilstå at jeg ser på en serie som kanskje egentlig er ment for de som er litt yngre enn meg. Nemlig One Tree Hill. Jeg så på det i begynnelsen, men det siste året har jeg ikke fått sett på det.

Til jeg så en reklame for det på tv inntil nylig. Da tenkte jeg tanken på at jeg kunne laste ned de siste sesongene. Den siste uka har jeg sett på 44 episoder. Noe som har tatt mye av min tid som skulle vært brukt til noe annet, men jeg klarer bare ikke la være å se på. Derfor har jeg heller ikke blogget på en stund.

Det er faktisk en spennende serie. Nå har jeg bare 3 episoder igjen, men de to siste har ikke gått på tv i USA enda så de må jeg vente med å se. Det gir meg litt abstinenser...så du kan trygt si jeg er en junkie etter OTH.... Jeg håper på en ny sesong selvfølgelig.....

1 kommentar:

  1. Tror ikke du er alene om å være avhengi av den serien.
    Har ei venninne til som bare mååå se :P
    HA en fin søndag :)

    SvarSlett