torsdag 28. april 2011

Det bor en baker i Østre aker.....

eller nærmere sagt ammerud. I dag har jeg bakt sjokolade crossainter til meg og min kjære. Det er første gang jeg lager crossainter så det var spennende. Jeg må innrømme at jeg juksa lite: deigen var innkjøpt i butikken. Men jeg lagde min egen versjon ved å legge til litt sjokolade. Det hørtes nam nam ut ihvertfall. Jeg syns ikke de var så gode som de man får kjøpt, men de var helt greie...
Her er de før de gikk inn i ovnen, de ser i grunn helt mongo ut, men de så normale når de kom ut:


Over til noe helt annet...nå er det en stund siden forrige blogginnlegg fra denne kanten og det beklager jeg....det er vel ikke så mange som leser allikevel :P Skal prøve å gjøre det godt igjen ved å poste 2 innlegg i dag :P

1 kommentar:

  1. Kanskje du faktisk har fler lesere enn følgere vettu :P

    Er ikke alltid det man lager blir som det som kjøpes.. Men morro å lage noe selv :)

    SvarSlett