tirsdag 29. mars 2011

Utfordring 9: 10 personer du er glad i

Jeg må dessverre utsette utfordring 8 siden jeg enda ikke har fått tatt bilde av bygda jeg bor i. Så her kommer neste

Jeg har ikke så mange i livet mitt, men jeg er til gjengjeld veldig glad i de alle:
  1. Morten som har tatt en stor del av livet mitt
  2. Pappa som alltid alltid stiller opp uansett hva det skulle være
  3. Elise som bare trenger å se på tanta si for å få det som hun vil
  4. Emil for å være mitt første tantebarn
  5. Mamma: Jeg vet ikke hvorfor men glad i deg er jeg uansett
  6. Søskene mine: Victoria, Kim, Ole og Jon Olav for at det en dag skal være godt å ha noen å vende seg til når ting ikke går som det skal
  7. Bestemor: den eneste jeg har igjen. For alle de gode stundene opp igjennom barndommen
  8. Tante for at jeg fortsatt er prinssessen din
  9. Adrian
  10. Vennene mine (Eli: Det er alltid et morsomt øyeblikk med deg. Jannicke: Vi er ganske like du og jeg. Lisa: Selv om jeg ikke ser deg så ofte er du en person jeg alltid har satt stor pris på. Mariann: Du er den som tok kontakt med meg da jeg hadde ingen andre. Hege: Du var en fryd å bo sammen med og du har stort sett hjertet på riktig plass. Katrine: Godt at vi tok opp kontaktet etter så mange år.)

1 kommentar: