tirsdag 15. mars 2011

Tar du utfordringen???

Jeg har sett at mange bloggere har blogget om utfordringer og tenkte at jeg kan gjøre det samme. Dette høres morsomt ut og kanskje får dere bli litt bedre kjent med meg. Følgende utfordring har 30 utfordringer, 1 for hver dag i måneden. Jeg har også tilført noen andre utfordringer som jeg har funnet. Så her er utfordringene:

01 - Finn et dikt du syns er fint og hvorfor.
02 - 10 ting om deg selv.
03 - Et bilde av din favorittskuespiller.
04 - Profilbilde ditt på facebook
05 - 10 ting du elsker.
06 - Et bilde av mobilen din.
07 - Hva er i vesken din?
08 - Et bilde av byen / bygda du bor i
09 - 10 personer du er glad i
10 - En dag i livet ditt - bilder tatt gjennom hele dagen.
11 - Et bilde som får deg til å le.
12 - Bakrunnsbilde på telefonen din og datamaskinen din
13 - 10 ting du vil si til en person
14 - Et bilde av deg selv for to år siden.
15 - Bilder av en venn som betyr mye for deg og hvorfor.
16 - Et bilde av deg, ikke tatt av deg selv
17 - 10 ting du hater
18 - Dit du aller helst vil reise til.
19 - Bilde av deg sist sommer.
20 - 10 veier til å vinne hjerte mitt
21 - Det jeg har lyst på mer enn noe annet akkurat nå.
22 - Ditt favoritt band/musiker og hvorfor?
23 - Din topp 10 sanger at the moment.
24 - Et bilde av noe som gjør deg glad.
25 - Et bilde av det du er mest fornøyd med deg selv med.
26 - En sang som matcher hummøret ditt.
27 - Hva er i sminkepungen din?
28 - Et bilde av deg tatt idag.
29 - Blogg om noe du selv vil.
30 - Et bilde av deg tatt idag + tre gode ting som har skjedd de siste 30 dagene

Ekstra utfordringer:
  1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på s. 18. Let frem til linje 4, hva står det der?
  2. Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
  3. Kunne du tenke deg å flytte til utlandet, og eventuelt hvorfor/hvorfor ikke?
Ta utfordringen du også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar