mandag 28. mars 2011

Utfordring 7: Hva er i vesken din

Hehe eller uff da.....der har jeg mye dritt....og vesken min virker bunnløs noen ganger....ting begraver seg så dypt nedi at jeg står og leter etter ting i flere minutter før jeg finner det jeg skal...Jeg rydder sjelden vesken kan du si...jeg bare putter ting oppi som jeg tror jeg får brukt for...og der blir de stort sett liggende...så listen er laaaaaang. Alltid beredt som de sier:

  • Lommeboken er nok det viktigste som noen gang kommer til å ligge der
  • 2 sett nøkler, et til penthousen på lierfoss og et til hulen på ammerud
  • En bilnøkkel til bilen til Morten
  • Flexuskortet til t-banen
  • Et par votter og ei lue
  • Håndkle fra fysioterapitimen
  • Gnagsårplaster
  • En pakke kleenex
  • En eske Voltaren
  • Et brett med smertestillende
  • Flere gamle kvitteringer
  • Kodedingsen til nettbanken
  • Håndkrem
  • Tyggis
  • Lovehearts
  • Kulepenn
  • 2 usb pinner
  • Speil
  • 3 stk Lancomè juicy tubes mini
  • Lypsyl
  • Tamponger
  • Handlevognmynter
  • Gummidingser til øreproppene
  • En poy-sian Inhaler...som jeg fikk kjøpt i Thailand....det er nå 4 år siden.....
  • Enda en leppebalsam fra eos


Hvis det du har i vesken sier noe om deg, hva sier så dette om meg?

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har mer i veska enn jeg :P
    Mulig du bruker den mer enn meg :P

    SvarSlett
  2. Eli jeg har myyyyye i veska :p men jeg bruker den stortsett hver dag ja :P

    SvarSlett