torsdag 10. mars 2011

Tilbake til fortiden

Jeg skal begynne denne bloggingen med å dele noen av mine tidligere blogginnlegg fra mitt msn space som nå snart legger ned. Hadde ikke sett denne bloggen på en evighet så det var litt morsomt å se igjen. Så kanskje får dere et innblikk i hvordan jeg var en gang i tiden...den gangen jeg var ung (hehehe)

Her er noen bilder jeg fant fra da jeg hadde kjøpt nytt kamera og måtte teste det når batteriet var fulladet til tross for at kl. var 2 på natten. Lekker ikkke sant??? :-)

Jeg husker enda hvor glad jeg var for å reise litt rundt etter tiden i Australia:

Jeg var jo som sagt innom STA kontoret for å forandre billetten min i går og så viste det seg at de ikke hadde noe ledig. Typisk meg å vente så lenge med å få gjort det og så går det i dass. Du har ingen aning hvor skuffet jeg var…

MEN så….aha…meg og den smarte hjernen min…jeg foreslo at jeg kunne reise fra bankok i stedenfor fra singapore fordi det var noe ledig der…..Og i dag fikk jeg vite at det ble akseptert…SÅ GLAD ER JEG I DAG... det var en sann lettelse ….så JIPPI….

Jeg skal til asia allikevel, så nå går ferden fra singapore og opp mot bankok. Jeg kan nesten ikke vente…gleder meg sinnsykt mye….jeg er ikke det minste redd for å reise alene en gang…skal bare bli godt å se litt av verden.  2 herlige uker i asia folkens. Være med noen????
Så i dag er Anaconda Ann og Kenguru Kristin veldig glad

Her er det som en gang skulle være morsomt:

Jomfru Kristin?
Eller bare Mor Theresa?



Rett etter at jeg kom hjem fra Australia hadde jeg kanskje en litt annen døgnrytme enn sunt var??:

Det var lørdag
Klokken var 8 om morgenen
Kanalen var TV2
Programmet var Taubåten Elias
Jada du hørte riktig
Koselig med barnetv på en lørdagsmorgen da

Ja så der hadde dere meg i 2006....Det er selvfølgelig en evighet siden og etterhvert vil dere også kunne bli kjent med dagens Ann-Kristin...mer voksen, men med samme humor :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar