onsdag 23. mars 2011

Utfordring 5: 10 ting du elsker

Dette kan bli vanskelig å rangere så de kommer ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.
  1. Morten som gjør livet mitt litt lysere ved å være der for meg, eller har kjøpt blomster/gaver uten grunn og gjør andre ting for meg som jeg setter pris på.
  2. Familien min som alltid stiller opp (Alle inkludert)
  3. Mine små tantebarn Emil og Elise som bare er seg selv
  4. Mine venner som aksepterer meg som jeg er
  5. Å reise. Det spiller ingen rolle hvor. Det er opplevelsene som teller
  6. Å kose meg med mine hobbyer
  7. Å kjenne solen varme i ansiktet og kjenne at det blir varmere i været etter en kald vinter
  8. Å kose meg i sofaen (eller ute i solen) med en god bok
  9. Å shoppe, alt annet enn bukser for det er et helvete
  10. Når jeg slipper husarbeid, men det skjer egentlig aldri :)

1 kommentar: