torsdag 17. mars 2011

Utfordring 2: 10 ting om meg

Denne er litt vanskelig...for hva skal man si? Triviale ting eller skal jeg gå dypere?? Men her kommer de ihvertfall:
  1. Jeg er konstant reisesyk. Vil reise over hele verden, helst med en gang
  2. Jeg er en rolig sjel på utsiden, men på innsiden kan det være kaos til tider
  3. Vant 2. plassen i en wet-tshirt konkurranse når jeg var 18....man er jo bare ung en gang i livet
  4. Prøver å ikke angre på valg jeg har tatt i livet, men heller gjøre det beste ut av det som skjer
  5. Jeg lider av en middels form for shoppoholiker
  6. Drømmer i all hemmlighet om å starte mitt eget firma
  7. Prøver å være åpen for nye ting
  8. Når jeg var 13 ble jeg tatt for å stjele et blad i butikken og har aldri mer stjålet igjen
  9. Har alltid hatt problemer med å finne treningslysten. Ingen fare for at jeg blir en treningsnarkoman
  10. Jeg er en enorm godtemums når det gjelder sjokolade
Det var det jeg kom på i farten...og da blir det mer ekte...sier de da :)


Dette lengter jeg tilbake til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar