tirsdag 13. september 2011

Ydmykelsen kunne ikke vært større

Turen til Tyrkia begynte heller labert med en ydmykende situasjon. Vi sjekket inn på gardermoen, sendte bagasjen avgårde på bagasjebåndet, kom oss igjennom sikkerhetskontrollen uten problemer og fikk handlet litt tax free før flyets avgang. Hittil er alt bra. Vi gikk ombord på flyet. Da fikk jeg se setene vi hadde blitt utdelt. Det var de smaleste flysetene på hele flyet og de smaleste jeg har sett i mitt liv. Jeg ante at dette kom til å gå dårlig og det gjør det. Jeg får nemlig ikke plass til rompa mi i setet. Du kan jo si at det var mildt sagt flaut. Det gjorde det ikke noe bedre at alle rundt meg fikk det med seg og tittet rart på meg. Først reagerte jeg med sinne, men så kom følelsen av å være totalt ydmyket. Jeg ble skikkelig lei meg. Jeg er klar over at rompa mi ikke er så liten, men akkurat da ble det så klart for meg at jeg er feit. Du kan trygt si at tårene presset på. Heldigvis ble det håndtert bra og diskret av flyselskapet uten store problemer. Jeg fik byttet til et vanlig sete som rompa mi får plass i. Men fra det øyeblikket ble jeg litt negativ til hele turen. Heldigvis kom jeg over det samme dag da og hadde en super tur :)

1 kommentar:

  1. For en lei opplevelse.. Kjenner jeg blir lei meg bare av å lese om den. Men godt det endte bra til slutt =) Ser ellers ut som dere hadde en fin tur. Kjenner at jeg og vil reise til litt varmere strøk.. *drømme seg vekk*

    SvarSlett