torsdag 1. september 2011

TYRKIA I MORGEN

I morgen bærer det av sted til tyrkia og halvøyen Bodrum. Jeg ser frem til litt sol og bad nå. Det skal bli utrolig deilig. Denne kroppen trenger litt sol nå. Blek og fæl som den er. Og ikke minst bading. Jeg elsker å bade, men tempraturene i Norge gjør at jeg ikke bader så mye. Har faktisk ikke badet utendørs i år. Så det er rett ut i havet når vi har landet trygt. Med meg i kofferten har jeg boken  Spis Elsk Lev som jeg skal kose meg med på solsengen. Den har jeg hørt mye bra om. Og når jeg er vel hjemme skal jeg se filmen. Men tilbake til Tyrkia: Det blir nok mange flotte opplevelser som jeg gleder meg til å oppleve, blant annet en tur til Efesos (en gammel antikk by) og Bodrums castle of St.Peter som også rommer et undervannsmuseum. Dere får høre mer når jeg er tilbake.

1 kommentar: