mandag 19. september 2011

Lisa Live

Som kanskje noen vet var jeg i går på Lisa Williams show i Oslo. Dessverre kom ingen av mine frem, men det var allikevel svært interessant. Det var mer heavy saker som kom frem (selvmord, overdose, kreft osv ). Lisa Williams er en dame med mye humor og man fikk seg ofte en god latter. Det var helt utrolig å se henne i aksjon. Det var noe spesielt med det som jeg ikke klarer å sette ord på. Men det frister veldig til gjentagelse. Mest av alt kunne jeg tenke meg en privat seanse med henne. Nå gjelder det å holde øynene åpne for neste gang hun kommer :) Å sitte på en av de første radene hadde vært noe. Nå satt vi såpass langt bak at vi så litt lite av Lisa, selv om hun er på storskjerm. Og de kunne godt valgt en annen plass enn konserthuset. Du får ikke rettet ut beina på den trange plassen og det gjorde vondt etterhvert, særlig hvis du sliter litt med bein og knær....Men ellers en veldig veldig bra kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar