fredag 23. september 2011

Gleder meg til en ny bokhøst :)

For tiden er det mange bøker som lanseses. Og gjett om jeg gleder meg. For det er mange av de gode forfatterene som er ute med ny bok. Både Karin Fossum og Cecilia Samartin har kommet med en ny bok. Jeg ser også at Isabel Allende (min ultimate favoritt) har kommet med ny bok nå og jeg gleder meg til å lese den. Har du ikke lest noen av bøkene hennes har du gått glipp av en fantastisk forfatter. Paulo Coelho er også en utrolig bra forfatter som også er ute med ny bok, men den kommer ikke på norsk før på nyåret en gang. Men mange av hans andre bøker er fantastiske. Så der har dere mine tips til høstlitteraturen.

Jeg har alltid vært veldig glad i å lese bøker. Jeg kunne lese en bok om dagen hvis jeg ikke klarte å legge den fra meg. Det var riktig nok når jeg var arbeidsledig uten annet å ta meg til. For tiden har jeg altfor lite tid til å lese skjønnlitteratur. Allikevel handler jeg bunker med bøker når det er salg. Jeg har vel minst et 20 talls bøker på venteliste for å bli lest. Bøker er noe jeg ikke hadde klart meg uten. Så nå er det bare å glede seg til at man kan sette seg godt til rette i sofaen med et pledd og kanskje en kakaokopp og sette igang å lese.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar