mandag 22. august 2011

Pandurokatalogen er kommet :)

Da er jeg snart enda fattigere enn jeg allerede er. Pandurokatalogen er som vanlig proppfull av gode ideer og utstyr som setter griller i hodet på meg. Pandurokatalogen er min bibel. Den kan jeg kose meg med. Det er så utrolig mye jeg kunne tenke meg å lage. Skulle ønske tiden også strakk til, sammen med lommeboken. Jeg pleier å lage noen julegaver hvert år så det blir sikkert slik i år også. Det er bare så synd at jeg ikke får beholde det jeg har laget selv da. Men jeg har ikke råd til å beholde det selv. Noen kan vente seg noen fine hjemmelagde gaver i år også :) Jeg må begynne å ta bilder av det jeg lager slik at jeg kan vise det frem. Men som sagt har mulighetene mine til å drive med slike prosjekter vært små  i det siste. Mangler det etterlengtede hobbyrommet. Stoff og Stil katalogen har også kommet nå, men den har jeg ikke tittet på enda. Det er sikkert mange fine fristelser der også, nå som jeg har symaskin.

1 kommentar:

  1. Syns selv det var vanvittig mye fint i panduro katalogen i år.. jeg ble helt syk.. men som du sier. Lommeboka roper stopp.. Synd at det er sånn. men men..

    SvarSlett