tirsdag 31. mai 2011

Dagens Gladnyhet

Jeg har lenge følgt med på Tv- serien med Lisa Williams og har lenge ønsket å se showet hennes live. Da var gleden stor da jeg ifjor så at hun skulle komme til Norge og skuffelsen enda større når jeg fant ut at det var utsolgt.

På torsdag kom jeg over Facebook siden hennes ved en ren tilfeldighet. Da så jeg linken der det sto: Norway and Sweden Tour. Jeg fikk helt hjerteklapp og håpet inderlig at jeg ikke var for sen denne gangen til å få tak i billetter. Jeg hadde hjertet i halsen da jeg gikk inn på billetservice for å finne billetter. Og tro meg når jeg sier at lykken var stor da det var ledige billetter igjen...seter langt bak riktig nok, men det er allikevel plasser :)

Mamma og jeg har ikke det beste forholdet (hun er ikke den jeg ringer til når det skjer noe, men vi slåss ikke heller altså bare så det er sagt...ikke så mye ihvertfall), men siden jeg visste hun var interessert ringte jeg henne for å invitere henne med. Og da visste det seg at både min mor, min tante og bestemor ville være med.

Så da er vi 3 generasjoner som skal avsted den 18.09 for å se på Lisa Williams. Det skal bli kjempe spennende og jeg håper noen av mine kjære kommer frem :) Og gjør det ikke det så har det uannsett vært en fin dag allikevel for da har man fått sett evnene hennes live :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar