mandag 2. januar 2012

Godt nytt år :)

Ja da er 2012 her. Jeg håper det nye året bringer med seg en jobb til meg og et hus til Morten og meg selv. Nyttårsaften ble feiret med kalkun, venner og litt fyrverkeri. Same as every year. Ingenting spennende å rappotere om. Det ble litt uønsket action, men det egner seg ikke på trykk. Bare la oss si det sånn at det er ikke alle som burde drikke alkohol. Selv ble jeg ikke veldig full. Tok det veldig rolig med drikkingen.


Til neste helg skal jeg litt lengre nord for å få prøvd ut de nye skiene mine. Til hytta i rendalen. Forhåpentligvis er det mer snø der, som ikke har smeltet bort. Det finnes okså nok av løyper der oppe. Et vennepar av Morten skal være med, sammen med datter og bikkje :) Jeg har aldri vært der og stått på langrenn så jeg håper det blir kjempe bra. Håper snøen laver ned i rendalen og at løyper er eller blir kjørt opp. Så skal denne skrøpelige kroppen få kjørt seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar