torsdag 27. oktober 2011

R.I.P mitt kjære kamera

På vår siste dag i Tyrkia så ble mitt kamera ødelagt, eller utløserknappen datt ihvertfall av så man ikke får tatt bilder lenger ihvertfall. Og siden kameraet er så gammelt kjøper jeg meg heller nytt enn å bruke masse penger på å få det fikset. Men akkurat nå har jeg ikke hatt pengene så jeg går uten kamera om dagen og det har vært litt trist. For jeg har hatt kjempelyst til å ta noen vakre høstbilder. Men uten kamera er det litt vanskelig :) Jeg er ikke veldig flink, men jeg liker det.

Bilder tatt høsten 2007 på tur rundt nøklevann i Oslo

Nå venter jeg bare til jeg får penger til det etter jul en gang. Helst kunne jeg tenke meg et speilreflekskamera, men de er jo ikke de billigste kameraene og litt vanskelig å drasse med seg på for eksempel turer og lignende pga størrelsen. Så det blir sikkert et vanlig kompaktkamera, eller kanskje hybridkamera, men de er jo nesten like dyre egentlig. Noen som har kunnskap på området som kan gi meg tips til hva slags kamera som gir gode bilder uten å koste skjorta?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar