lørdag 27. oktober 2012

Shopping og Champagne

Eller bare shopping....

På torsdag var Morten og jeg på Strømmen Storsenter. De åpnet det nye senteret og hadde noen fine åpningstilbud som jeg tenkte jeg skulle benytte meg av. Men jeg hadde ingen aning om at det skulle råde fullstendig kaos og at det skulle være såpass mye folk. Det var veldig mange folk. Men vi fikk kjøpt noen julegaver og noe til oss selv på tilbud da....vi gikk ikke innom alle butikker så jeg fikk ikke med meg alt jeg trengte, men det ble så mye folk at det ble overveldende og jeg glemte alt jeg skulle se på. Og i noen butikker var det lang kø for å komme inn i.



Dressmann xl hadde 50% på alt i butikken og da bestemte mamma seg for at hun ville ta seg en tur på kvelden siden det var nattåpent. Da ble vi med for 2 gang ....og da var det enda mer folk...da var vi bare inne i den ene butikken og hjem igjen...men det var kanskje bra for pappa brukt minst 1 time på bare å stå i kø inn og ut av parkeringshuset...mens vi var inne i butikken å handlet...det var visst den beste handleturen pappa hadde vært på da så :-D

Men på den positive siden ble det speilreflekskamera på meg og Morten. En julegave til oss selv. Det var et godt tilbud på den så da slo vi til. Vi har ønsket oss det en liten stund nå så det var vel på tide :) Og så ble det selvfølgelig litt annet stæsj. Søstrene Grene er blitt en av mine favoritt butikker.. Så mange unyttig og nyttig ting i en og samme butikk til så lave priser skal du lete lenge etter :P Det blir nok noen turer til Strømmen Storsenter igjen når det ikke er så mye folk der :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar