onsdag 24. oktober 2012

Nesten glemt

å blogge helt....

Har hatt et par tanker om hva jeg skal blogge men så glemmer jeg det lett. Kanskje fordi jeg lever i totalt kaos hjemme. Jeg prøver å pakke litt til vi skal flytte, så vi har saker og ting overalt....For vi hadde ingenting fra før av liksom....nå ser det ut som et bomba horehus som en lærer sa en gang. Derfor har jeg heller ikke hatt så store muligheter til å ta bilder som jeg har planlagt til de påtenkte blogginnleggene :P Men det kommer etterhvert altså :P



sånn cirka innflyttningsdato er rundt 15. november....så nå er det ikke så altfor lenge til....men nå har vi også ventet veeeeldig leeeenge :P Trenger jeg å si at jeg gleder meg sinnsykt. Skal bli bra å få litt større plass. For jeg blir gæren av alt rotet her som ikke får plass noen sted og blir til rot i stua, kjøkkenet og soverummet....og flytteeskene hjelper ikke....Så det skal bli godt å skulle få ryddet alt dritten inn i skap, hyller og skuffer :P Tiden fremover blir spennende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar