tirsdag 30. oktober 2012

Casa Interiør

Min mor  snakket om at hun kanskje kunne tenke seg å bli Casa-konsulent fordi de har så mye fint. Og det har de jo også. Så da endte det opp med at vi sammen skal selge Casas produkter. Jeg har ingen aning om hvordan jeg egentlig endte opp med å skulle være med på lasset men-...For jeg hater jo bokstavlig talt å stå foran mennesker og prate. Pluss at jeg vet jeg er dårlig på salg og ikke liker det noe særlig.

Dette til tross skal jeg nå prøve å selge disse produktene. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste. Har booket 1 party, men trenger selvfølgelig flere. Må selge produkter så jeg i det minste ikke må betale for startkolleksjonen. Det er ihvertfall mål nummer 1. Hva som skjer etter det er litt usikkert. Da får jeg se om jeg liker det nok til å fortsette. Men fine produkter det har de. Så Casa produktene kommer nok til å prege Mortens og mitt nye hus :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar