mandag 15. oktober 2012

Hva f...

driver NAV med egentlig?

 Nå som jeg selv har fått oppleve NAV merker jeg hvor dårlig systemet er. Første gangen de gjorde feil holdt jeg fred fordi jeg ikke er av den typen som klager over en høy og en lav sko. Men nå er det samme feil som forrige gang, som gjør at jeg ikke har fått de pengene jeg har fått innvilget. De hadde nemlig ikke fått den dokumentasjonen de trengte og til tross for at jeg leverer det hver gang kommer da disse papirene ikke frem til saksbehandleren. Driver de å flytter så mye på papiret at det blir borte :-/

Men det er ikke nok med det, men hver gang jeg har tatt kontakt med de har de hatt problemer med datasystemet og har ikke kunnet svare meg på hvorfor pengene ikke har kommet. Jeg tror det er 4-5 gangen det har skjedd og det har vært hver gang . Så da lurer jeg på når systemet egentlig er oppe og går der inne?

 I tillegg kan det være veldig vanskelig å få tak i en saksbehandler. Særlig når du får oppgitt feil kontaktperson, som aldri svarer og når hun svarer får du beskjed om at du har fått tak i feil person :-) som dere skjønner er det ikke problemfritt selv om pengene er innvilget. Da har jeg fått ut litt frustrasjon for jeg kjefter ikke på folk, men jeg drømmer i mitt hemmlige sinn om å skrike ut; HVA FAEN DRIVER DERE MED :-) Men får nå ha en fin uke. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar