mandag 24. september 2012

Siden sist

Forrige torsdag var Morten og jeg på Tupperware party hos min mor. Vi får jo snart et helt hus å fylle. Det ble egentlig mer tupperware  og noen kroner mindre enn jeg hadde planlagt. Det pleier stort sett å være sånn. Men det vi har kjøpt får vi nok mye bruk for i fremtiden også da. De er nå pakket ned i en eske og er klar til å bli med på flyttelasset.


Nå på lørdag var på på innflyttingsfest til et vennepar av Morten. Jeg hadde gruet meg litt, som jeg alltid gjør når jeg skal møtte folk jeg aldri har møtt før eller som jeg ikke ser så ofte. Det jeg misliker er at jeg ofte må forklare min jobbsituasjon, eller mangelen på sådan, og det begynner jeg å bli mektig lei. Det er også mye av grunnen til at jeg ikke akkurat gleder meg til å møte folk. Men det gikk overraskende bra da til tross for at jeg måtte forklare meg 3 ganger til folk om hva min jobb var. Alle var veldig hyggelig og det ble en bra kveld.  Og det ble mange spørsmål om når jeg og Morten skulle gifte oss og få barn. Hehe...sånn blir det når vennegjengen består av mange gifte par. Jeg drakk mer enn jeg hadde planlagt for jeg ble skjenket fra alle hold for de skulle jo sørge for at jeg hadde det bra.


Så når vi skulle kappe ved på søndagen var jeg nok litt redusert ;-) Men jeg var da med og gjorde det jeg skulle. Jeg bar nok noen kilo ved kan du si. Jeg er ihvertfall veldig stiv i ryggen og armene i dag. Kjenner at jeg ikke er vant til fysisk arbeid og at jeg heller ikke er lagd for det. Men da kommer vi ikke å fryse til vinteren.




1 kommentar:

  1. hender vel noen ganger at man handler mer enn planlagt.. Sånn er det iallefall her i huset også :P

    Skjønner godt at du gruer deg til slikt, men veldig bra du overlevde =)

    SvarSlett