onsdag 12. september 2012

Den som venter lenge...

venter på noe godt sies det og det kan godt stemme. Nå gleder jeg meg så mye til å flytte, men det virker så lenge til. Så jeg bruker mye tid på å tenke på hvordan ting skal bli der og ikke minst hva vi trenger av møbler og lignende. Og da tar jeg meg friheten til å drømme om ting jeg kan ønske meg. Jeg har vel nærmest bodd på ikea.no og andre nettsider :)  Det blir ihvertfall en spennende tid når vi mottar nøkkelen en gang i november.

Morten og jeg var på Ikea like etter at budet vårt ble akseptert for å titte litt og da fant vi en sofa vi begge likte, for vi trenger ny sofa selv om ikke Morten syns det. Tidafors heter den. God å sitte i og ikke løse puter.


Fant dette spisebordet på Bohus som kanskje rommer både min familie og Morten sin. Da kan vi invitere på middag.
 
 
Eller dette. Det har ikke plass til like mange, men det er utrolig fint. Fra Living
 
Vi har en skapseksjon så det blir kanskje ingen sånn med det første, men dette ønsker jeg meg etterhvert. Fra Hemnes-serien fra Ikea.  

Vi trenger heller ingen seng, men begge klager over liten plass i vår 150cm seng og vil ha 180 cm. Denne ønsker jeg meg når vi har råd til å utvide sengeplassen. Brimnes fra IKEA. Her er det også plass til å stue bort litt rot under sengene, noe som alltid er et pluss.



Så hva tror dere? Blir det bra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar