fredag 31. august 2012

Tommel opp

for de kreative sjelene som finns der ute...

Jeg har vært innom noen bloggere og brukere av epla.no som lager de mest kreative og herlige ting. Der får man jo litt inspirasjon til hva man kan lage selv også. Noe av det jeg ikke kan lage selv fikk jeg lyst til å kjøpe...Hadde jeg bare hatt penger til det vel og merke. Jeg vil ikke legge ut bilder uten tilatelse, men det alt fra vaser til strikkede tøffler. Der kan man jo også fine mange unike gaver som det ikke finnes 1000vis av fra før :) Å se slikt gjør at jeg skulle ønske at jeg var bedre til sånne ting. Og at jeg hadde hatt penger til det; for å være ærlig så er det ingen billig hobby. Med mindre man selger det man lager med en god avanse da. Men det er godt å se at det finns så mange fine hjemmelagde ting der ute, som også gir inspirasjon for andre.



1 kommentar:

  1. Helt enig med deg der. Masse herlige blogger og eplabutikker der ute.

    og at det er dyrt med en hobby er iallefall sant..
    Vi som driver i det små får jo heller bare ønske oss til bursdag/jul og heller spare penger til det resten av året....

    SvarSlett