tirsdag 14. august 2012

Fortsatt feriemodus....

både på bloggen og sånn ellers....Hodet vil ikke tilbake til hverdagen :P jeg har ikke hatt så mye å blogge om heller men....jeg har fortsatt ikke så mye å blogge om...

Siden sist har jeg hatt loppemarked her på gården. Jeg hadde en del klær jeg trengte å bli kvitt for å få litt plass. Jeg ble kvitt noe, men sitter fortsatt igjen med mye. Så det blir en god donasjon til frelsesarmeen. Og så tjente jeg en liten slant penger. Ikke så mye, men jeg er fornøyd. Men det er mye jobb med en slik loppebod...Gikk nok med noen timer til organisering i tillegg til åpningstiden.

I helgen var i  vi i Sarpsborg for å delta i bryllup til et vennepar av meg . Bruden var nydelig og de ble gift. Vi var i kirken og var invitert på kaffe og kake. Vi hadde lagt oss inn på hotell og var klar for fest. Det ble mye gode kaker og koselig lag. Og når vi kom hjem fant jeg ut at jeg hadde glemt igjen kjolen på hotellrommet, så da ble det en tur ekstra nedover til Sarpsborg igjen.... Hadde ikke hodet vært festet til kroppen hadde jeg glemt det igjen overalt :P

Den nydlige familien :)

Til Brudeparet hadde jeg laget en dekorativ krok. De fikk gavekort i tillegg, men jeg syns det er så kjedelig å bare gi gavekort, så jeg bestemte meg for å lage noe i tillegg. Jeg ble ganske fornøyd med denne kroken... Men den ble finere i virkeligheten enn på bildet her da....Jeg må lære meg å ta fine bilder som viser hvor bra ting blir.



Ellers er det lite som skjer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar