onsdag 29. juni 2011

Glad nyheter :)

I går satt jeg å drømte meg bort i reiser som alltid. Jeg cruiset innom norwegian for moro skyld. Da kom jeg over disse superbillige flybillettene til Helsinki. Morten og jeg  har snakket litt om å reise dit, derfor vekket det litt oppsikt og optimisme for ferien i August. Det tok ikke lang tid før vi hadde tenkt tanken til vi bestilte billetter. 2 billetter tur-retur for knapt 900 kroner. Så begynte jakten på et rimlig og fint hotell. Det er mange hoteller i helsinki som ser fine ut og som ligger i cirka samme prisklasse. Vi klarte til slutt å bestemme oss for et hotell i hotelljungelen til ca. 2300 for 3 netter. Valget falt på Sokos Hotel Helsinki. Håper det er bra. Så da har vi ihvertfall 1 planlagt tur i ferien. Nå er det bare å gå rundt å glede seg. Vet ikke hva vi skal gjøre i Helsinki enda, men bra blir det nok uansett. Så mens folk flest dra sørover, dra vi bare litt østover! Det spiller egentlig ingen rolle om det er syden eller helsinki: Jeg skal bort bort bort :)

Så der ser dere: Det lønner seg å drømme seg litt bort for da kan man komme borti gode tilbud :)

1 kommentar:

  1. God tur! Det er ett sted jeg alltid har drømt om å dra til faktisk. :-)

    SvarSlett