torsdag 14. mars 2013

Planlagte strikkeprosjekter

Når Jeg har strikket ferdig forstykke til skappelgenseren skal jeg ta en "skappel-pause" for nå er jeg litt lei av å bare strikke rett og aldri bli ferdig. Og siden jeg ikke trenger å ha denne ferdig før til høsten er det et oppnåelig mål selv om jeg tar litt pause. Da skal jeg strikke putetrekk til ei pute til sofaen og en ny tennbrikkettskjuler. Putetrekket skal jeg strikke av Drops <3 You 2 garnet i fargen naturhvit i perlestrikk tenkte jeg. Tennbrikketskjuleren skal strikkes med et ubestemt mønster. Jeg vurderer en ugle som motiv. Ugler er jo så pop nå...og så er de jo litt fine. Da fant jeg denne:

Den var lagt ut gratis på strikkesiden på facebook så jeg håper jeg ikke urettmessig stjeler andre sitt mønster nå :) Det ser ut som mønsteret egentlig er til en par votter, men det lar seg jo lett  brukes på annet også. Har også sett på ulike hjertemotiv også. Får liksom ikke helt bestemt meg. Noen andre tips til hva slags motiv som kan prege tennbrikkettskjuleren min?


1 kommentar:

  1. Du kan jo prøve å lage ditt eget mønster :) gøy å ha noe ingen andre har :)

    SvarSlett