torsdag 1. november 2012

Nedtelling til den store dagen

Endelig overtagelsesdato er satt:  
 
17.november blir Morten og jeg huseiere (egentlig bare Morten da men....føler det er litt mitt også...det er liksom ikke til å unngå når jeg skal flytte dit jeg også). Da blir Eidsliveien 7 vårt.
 
Vi var i det nye huset vårt i går for å se på litt ting og snakke med de nåværende eierene. Før vi flytter inn må parkettgulvet lakkes, men jeg håper det ikke tar så lang tid. Ellers er det ikke så mye annet som må gjøres med en gang :) Så da har jeg håp om at vi er på plass til jul. Sånn nogenlunde ihvertfall.
 
Nå kan vi med trygghet begynne å pakke ned mye av kjøkkenutstyret og andre ting også. Så får vi leve med minimalt av saker og ting en liten periode. Men jeg har ikke turt å pakke det ned alt enda fordi vi ikke visste om det var mulig å få oss inn i hus innen november. Men nå er det jo store sjanser for det :D Dette her blir en travel tid før jul, men det får bare stå til :P
 
Tror jeg må gå på vinmonopolet og kjøpe en god champagne for dette er en hendelse som fortjener å sprette litt champagne for :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar