mandag 8. april 2013

Meg og Dorthe

Jeg er endelig ferdig med forstykket på min skappelgenser og har nå tatt en liten pause fra Dorthe. Men nå frykter jeg at den kan ha blitt hakket for stor og ikke for liten, som jeg først trodde. Vi får se når jeg får strikket ferdig resten og kan ta den på meg...

Nå holder jeg på med putetrekket til stuen som jeg hentet inspirasjon til på Pickles.no. Jeg har egentlig så mange prosjekter jeg brenner i fingrene etter å få begynt med, men har lovet meg selv at jeg må ta et prosjekt om gangen. Etter at puta er ferdig begynner jeg på tennbrikkettskjuleren og jeg tror det blir ugle mønster...bare fordi jeg er blitt så glad i ugler. Deretter tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på sokker for første gangen. Jeg har også tenkt å strikke "moods of norway" lue i gave til en i familien, men heldigvis er det en stund til han har bursdag. Det hadde vært kult om jeg hadde rukket å strikke en vinfisk til "svigerfar"  også. Han er jo en stor hobbyfisker og er veldig glad i vin. Og så har jeg garn til å strikke noen flere kjøkkenkluter, en lue, hals og et par lommetøfler.

Som dere skjønner mangler jeg ikke prosjekter å strikke. Men alt dette må jeg strikke innimellom mitt store dortheprosjekt :)


Vinfisken fra Sandnes Garn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar