onsdag 24. april 2013

Et brutt løfte

Jeg lovte at jeg ikke skulle holde med på mer enn et strikkeprosjekt av gangen, men det ble brutt her om dagen da jeg begynte på bakstykket til skappelgenseren, selv om jeg ikke var ferdig med puten jeg holdt på med. Så nå har jeg bestemt at jeg må ha noen innimellom strikk for at jeg ikke skal bli så lei dorthe...Så i skrivende stund sitter jeg med det som blir en knallblå kjøkkenklut :) Godt med litt knalle og fine farger....Puta er ferdig da, den mangler bare montering, men jeg må kjøpe innerputa... Jeg ble så inspirert til å strikke puter at jeg skal låne boken putefest når den er ledig på biblioteket :) Jeg elsker bibliotek :)

Det har ikke skjedd så mye siden sist egentlig. Det er like stille på jobbfronten, men nå er håpet på en sommerjobb :)

Ikke lenge etter at vi fikk internett i hus fikk jeg også virus på maskinen. Maskinen låste seg og jeg fikk beskjed om at det var politiet som hadde stengt pc'n min pga brudd på åndsverkloven eller noe sånt, men at jeg kunne betale en viss sum for å få åpnet pc'n igjen...Jeg skjønte jo at dette bare var virus, men jeg har aldri noensinne opplevd at et virus låser pc'n. Det skumle var at de/det hadde brukt det innebygde kamera til å ta bilde av meg...Det er jo en tanke ekkelt at noen kan kontrollere det kameraet og ta bilder av deg uten at du vet det.

Vi prøvde alt av tips for å bli kvitt viruset, men forgjeves. Jeg måtte atter en gang ty til datamannen på jobben til Morten som har reparert data'n min ved et par anledninger tidligere. Selv han slet fælt med å bli kvitt denne dritten og han jobber med data til vanlig. Han måtte bytte harddisk og et eller annet jeg ikke husker navnet på siden jeg ikke finnes det spor teknisk....Så du kan si det var et kraftig virus jeg ikke unner noen å få....

Jeg forbanner de avskummene som lager slik kvalme. Men nå håper jeg å ikke få noe mer trøbbel med data'n :) Nå er jo nesten hele greia byttet ut på de 2 årene jeg har hatt den, skjerm, batteri og harddisk ++++ Nå får det være nok :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar