mandag 11. juli 2011

Krativitet etterlyses

Når man bor i en så liten leilighet at man må ut av døra for å forandre mening så sier det seg selv at man ikke har plass til så mange ting. Og da er det visse ting som må bli liggende i min egen lille toppetasje. Det inkluderer nesten alt det jeg har av hobby ting. Før kunne jeg bare sette meg ned når jeg hadde lyst og kjente kreativiteten strømme, men den muligheten har jeg ikke lenger. Nå må det legges planer for når jeg har matriellene tilgjengelig og da forsvinner litt av gleden med slikt arbeid. Jeg savner å bare kunne sette meg ned og fordype meg helt i det kreative hjørnet. Så det begynner å bli en stund siden sidt jeg holdt på med mine hobby ting og jeg kjenner kreativiteten forsvinne ut av hjerne og hjerte. Før fikk jeg bare ideer oppi hodet om hva jeg kunne lage, men nå er det som om ideene har sluttet å komme til meg. Og jeg liker det ikke. Det ligger mange prosjekter på bordet hjemme i aurskog og venter på at jeg skal få tatt tak i de som jeg ikke har fått sjansen til. Håper¨å kunne få kreativiteten tilbake og sjansen til å gjøre ferdig mine hobbyprosjekter en vakker dag. En ting er sikkert. Når vi bytter bolig så skal jeg ha eget hobbyrom :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar