mandag 11. februar 2013

Mammut og skappelgenseren

Nå er det snart endelig mammutsalg igjen og katalogen kom ut i dag. Det blir definitivt noen bøker på meg i år også, selv om jeg har en hel haug med bøker som jeg ikke har fått lest enda....Men jeg kan jo ikke motstå heller :) Jeg har gledet meg en stund nå...jeg er jo egentlig veldig glad i å lese bøker, men det er så mye annet som må gjøres også....

som å strikke blant annet...jeg har nå begynt på min versjon av skappelgenseren...Har ikke kommet så langt, men jeg er stygt redd for at den blir for liten i str...men vi får nå se når jeg får kommet litt lengre...Jeg har veldig lite lyst til å rakne opp alt og begynne på nytt selv om jeg bare har strikket 4-5 cm...Så jeg strikker videre...blir den for liten får jeg slanke meg eller vurdere å gi den bort....

Jeg skulle også egentlig ha satt meg ned å sy gardinene til soverommet, kjøkkenet og hobbyrommet mitt, men jeg får meg aldri til å kjøpe det jeg trenger til de...for da må jeg innover og der er jeg sjeldent lenger...må vel snart ta meg i skinnet vel...

That's it for denne gang :)

1 kommentar:

  1. Har og en slik genser påbegynt, men syns den er så kjedelig. Mangler bare å strikke en arm og montere.. Huff og huff...

    Alltid fint med bøker i hus :)

    Lykke til med gardinene da :)

    SvarSlett