torsdag 10. januar 2013

Godt nytt år

Håper dere alle fikk en fin start på 2013 og at det fortsetter å være et fint år.

Det blir lenge mellom mine innlegg nå skjønnere jeg :) Det blir sånn når man ikke har internett her hjemme enda. Vi venter på at de skal utbygge fibernettet her i februar, så jeg håper at vi får internett i februar. Godt samboern har jobb-data med internett innbygd. Men jeg får jo liksom ikke låne det hele tiden (han har den jo med på jobb). Så når jeg først låner gjør jeg andre ting :)

Vi har fortsatt litt å få på plass i huset også....Men har det meste nødvendige på plass nå.

Og så har det jo vært jul. Vi var egentlig litt satt ut av sykdom her i huset. Fikk lungebetennelse like før jul her. Så jula ble dessverre ikke satt frem her i huset. Jeg hadde store planer men, jeg rakk liksom aldri det. Men da har jeg til gjengjeld ikke så mye å pakke bort heller....

Det var alt for denne gang....Jeg kommer sterkere tilbake :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar