onsdag 25. april 2012

Jobbintervju

På fredag og i dag har jeg vært på jobbintervju. På fredag følte jeg det gikk bra. I dag tror jeg at jeg var en smule mer nervøs og følte jeg gjorde det dårligere. Jeg prøver allikevel å tenke positivt .For selv om jeg følte det gikk dårlig trenger det ikke bety at det gjorde det. Vi får krysse fingrene for at en av disse stillingene blir min. Hvilken av de har jeg mest lyst på? Det vet jeg ikke. Den ene har kanskje mer spennende arbeidsoppgaver, men den andre er i en stor interesseorganisasjon som det hadde vært kult å få jobbe med og heller ikke uintressante arbeidsoppgaver. Så om jeg får en av disse stillingene er det utelukkende positivt da. Men det gjenstår å se. Send gode tanker opp i universet for meg slik at jeg har bedre odds :P

Sånn føler jeg det nå. Trenger en arbeidsgiver som tror at jeg kan gjøre en veldig bra jobb for dem.

Morten fikk forresten litt mer for leiligheten sin. Det endte på 1 400 000. Megleren fikk damen som bydde til å by enda mer pga førsteretten til OBOS medlemmer. Litt mer penger til både Morten og megler. Nå gjenstår bare å rydde ut siste rest, vaske og overlevere nøkler. Nå er det ingen vei tilbake for Morten.

2 kommentarer:

  1. Håper det går bra for deg og at du får en av de. Skal selv på jobbintervju idag. Håper det går min vei :)

    SvarSlett
  2. Lykke til på jobbintervju Eli :) Krysser fingrene for deg :)

    SvarSlett