fredag 30. mars 2012

Frustrerende tider

Snart er det April og jeg er fortsatt arbeidsledig. Noe som frustrerer meg kraftig. Jeg føler ingen syns jeg er god nok. Å få avslag etter avslag blir etterhvert tungt. Det er litt deprimerende for å være ærlig. Å få avslag etter avslag er faktisk ganske tungt.

Jeg søker ikke bare jobber som er relevant for min utdanning, men også jobber som jeg kan trives med som for eksempel kontormedarbeider eller administrasjonsassistent osv... Men ikke en gang de får jeg napp på.Bare i Mars har jeg vel søkt på et 30-talls jobber uten hell.

Jeg vet jeg har mye å by på og at jeg kan gjøre mye bra for en arbeidsgiver. Men akkurat nå føles det ikke slik. Når jeg ikke en gang får de jobbene jeg i grunn er litt overutdannet til. Jeg har prøvd å endre på søknaden og cv'n men det hjalp ikke. Jeg kan bare håpe at noen ser potensialet mitt eller er villig til å gi meg en sjanse til å vise det jeg kan. Men nå føles det tungt og umulig.

Det går litt utover trivselen og humøret om dagen. Det hjelper vel heller ikke når man har mennesker rundt seg som maser litt om at jeg må få meg en jobb, for det er jo ikke slik at jeg ikke søker eller ikke vil. Men når de maser så føles det som om det er det de anklager meg for. Og da suger det litt ekstra at ingen vil ha meg. Men det er vel bare demoner jeg må kjempe imot. Nå er det bare å håpe at en jobb kommer min vei veldig snart.

1 kommentar:

  1. kanskje ingen trøst men du er ikke alene om å få avslag på avslag..
    Det værste er nesten der hvor du kommer inn til intervju og føler det har gått bra og at du har en god sjanse. For så å ikke høre noe mer..

    Vi får bare fortsette å søke. En dag er det vår tur :)

    SvarSlett