onsdag 15. februar 2012

Jobbintervju i morgen

Som tittelen sier skal jeg på mitt første jobbintervju siden 2009 og det skremmer meg alltid litt. Jeg er passe nervøs, men det må jeg bare bli kvitt til i morgen. Sliter veldig med nervøsitet under slike sammenhenger. Jeg er rett og slett ikke meg selv. Meg selv sparer jeg ofte til jeg føler meg tryggere på personene rundt meg. Jeg håper de som skal intervjue meg får meg til å føle meg trygg. Også sier jeg så mye dumt når jeg er nervøs. Det er jo ikke rart at jeg sliter med å gi et godt inntrykk. Men denne jobben har jeg skikkelig lyst på så kryss fingre og tær for meg er dere snille :) Jeg ble skikkelig glad når de ringte og ville intervjue meg, for da er jeg fortsatt aktuell i jobbmarkedet. Men jeg grugleder meg. Gleder meg over at de anser meg som interessant og gruer meg til selve intervjuet. Wish me good luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar