onsdag 28. desember 2011

Hjemmelagede julegaver og Kamera

Jeg har tidligere laget en del julegaver selv, men i år ble det dessverre bare laget en julegave. Denne kransen lagde jeg til min bror og hans kone. Jeg ble så fornøyd med den at jeg må nok lage meg en lignende selv :) Bildet ytter ikke kransen noe rettferdighet, den ble mye finere enn det den er på bildet. Jeg hadde bare mobilkameraet så dette var det beste jeg fikk til.

Selv fikk jeg nok penger til å kjøpe meg et nytt kamera og det er jeg veldig fornøyd med. Det ble et helt vanlig digital kamera. Ingen speilrefleks denne gangen, men det blir neste gang. Men er veldig fornøyd med det jeg kjøpte altså, enda ihvertfall. Nå driver jeg å prøver meg frem litt med de ulike funksjonene. Resultatene kommer vel etterhvert :) Et eksemplar av dette er nå mitt, i akkurat samme farge:
Så håper jeg dere fikk det dere ønsket dere eller noe dere ikke ønsket dere, men som dere satt pris på allikevel :)

1 kommentar:

  1. Kransen ble jo super fin!!
    Du er flink =)

    Stilig kamra. likte fargen =)

    SvarSlett